woensdag 18 november 2015

het laatste dekentje

Het dekentje waar ik eerst aan begon voor mini dino 4 maar dat als laatste klaar is. een wollen, gehaakte deken in zigzagpatroon, met groen en blauw (een lente weide met een lenteblauwe lucht)... maar lekker groot en knus dat mama er mee onder kan :)
ik ben er aan begonnen toen ik net wist dat we mini 4 zouden mogen verwelkomen en nu, twee maand voor datum is het klaar...
Aan dekentjes dus geen gebrek meer :)

 Het is lekker groot, want ik kan er zelf ook van tenen tot kin onder (ik ben nu niet wat je noemt erg groot, maar ben ook niet extreem klein, wel eerder klein dan groot, afin, als je me begrijpt :) aan de kleine kant van gemiddeld :)  )
Als mini 4 in januari er dan eindelijk is, kunnen we er lekker samen onder kruipen... het is immers ook twee keer zo breed als ik :) (en nu met die dikke buik is dat best wel een prestatie)



Deze gaat mee naar het ziekenhuis;.. voor de nachtjes... ik herinner mij van de vorige keren dat het toch wel lekker fris kon zijn, s nachts... overdag te warm en s nachts te koud :) (zelfs in september en in april :) )



Geen opmerkingen:

Een reactie posten