zaterdag 25 mei 2013

Kamperen

Onder het motto: je moet af en toe iets gek doen, tent in de living uit gezet. Alleen maar het binnen stuk, want een beetje lui zijn we wel, en hier binnen waaien, stormen, regenen of iets dergelijks, zal het toch niet. Matras van de slaapzetel erin gelegd en de dekens van de kids en mezelf, en we zijn klaar voor een nachtje kamperen.
Redenen waarom dit nu zo fantastisch is?
- geen stormhaken maken nodig
- geen tuin nodig. (Komt goed uit want dat hebben we niet) dus ook mogelijk in de stad.
- als je luidruchtige ruzieende buren hebt die je door de muren heen kan verstaan, heb je een authentiek kampinggevoel.
- geen zeil nodig
- geen klam gevoel als je smorgens op staat.
- je kan het van je lijst "gekke-dingen-nog-te-doen-lijst" schrappen. 






Ik zal jullie misschien een dezer dagen mijn lijst met gekke nog te doen dingen eens geven. Voeg gerust zalige gekke dingen toe. Of neem er een paar van mijn lijst over voor jezelf. Ik ben er van overtuigd dat iedereen zo wel ergens een lijst in zijn hoofd heeft. En daar plakt volgens mij ook echt geen leeftijd en geslacht op. Al zal die voor iedereen persoonlijk zijn. Soms hebben andere mensen daarin ook echt goeie ideeën die je soms graag overneemt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere lijsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten