zondag 26 januari 2014

geboortekaartjes

Met mijn al lopende mini's binnenkort full time thuis en met een 3de mini op weg binnen twee maand, wil ik toch wel zo ongeveer alles in orde hebben. De eerste twee gaan nu nog een weekje naar de creche en daarna zijn ze thuis. En met twee peuters die in je huis loslopen, heb je al je handen vol, zeker als je lomper wordt, nergens meer deftig aan kan en niet alles meer zomaar gemakkelijk kan doen...
Dus was de maand januari er om alles klaar te maken. Deze week ook de valies klaar zetten. en de geboortekaartjes afwerken. In de voorbije twee weken heb ik er al flink aan voorbereid, en volgende week komen er twee vriendinnen een dagje helpen met het 'bandwerk'.
Ik maak er immers een punt van om de geboortekaartjes altijd zelf te maken. Wat ik deze keer wel uit handen gegeven heb zijn de geboortecadeau's.
hier even een sneakpeak van het voorbereidend werk:










Wat is er dus al klaar (ik ben er bijna hoor):
bedje staat klaar, kleertjes liggen in de kast, speelgoed is gesorteerd, voorbereidend werk voor de geboortekaartjes afgerond, (nu nog alleen samenstellen) en geboortecadeau's besteld.
Zelfs bij een derde is er altijd nog wel wat voor te bereiden :)
mis ik nog iets?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten