woensdag 5 februari 2014

update


Zoals vaak heb ik een paar projectjes tegelijk lopen.
Mijn geboortekaartjes zijn klaar, maar ondertussen heb ik hier nog een aantal dingen die af moeten.
Ik ben aan de helft van een sjaal die ik aan het haken ben, ik heb een slinger die bijna af is, ik heb mijn oma beloofd de uitnodigingen voor haar verjaardagsfeest te maken.
Ondertussen zijn ook mijn lieve mini's nu thuis. Ze gaan niet meer naar de creche. Het is dus iets drukker nu. En ik kan maar korte periodes wat doorwerken aan gelijk wat.
Maar toch geeft het voldoening en is het enorm leuk hen om me heen te hebben :)

hoe gaat het bij jullie?

Koekoek poes achter het gordijn!
de dino's en andere dieren hebben de keukentafel overgenomen!

zou een koekje even goed glijden op de glijbaan,

kan de speelgoedhond ook door het poortje?

hokus pokus pats! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten