woensdag 5 februari 2014

slinger

De slinger is vandaag toch nog af geraakt! jammer dat het koordje dat er bij zat, eerder aan de korte kant was, maar het is mooi zo :) Ik moet toegeven dat het een soort van 'prefab' was. Het was een pakketje met vilt, waarin de stukken voorgesneden zaten (ze zaten juist nog vast met een paar stukjes), pareltjes, touwtjes,... maar toch, het idee is wel leuk en eventueel zelf na te maken. zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Alleszins, het fleurt alles wel wat op en brengt de lente wat in huis. Het lag hier al klaar sinds mijn verjaardag (november) en nu is het af :) dat is voor mij relatief korte termijn :) 

vrolijke slinger in huis!
detail

Ondertussen was de poes op mijn plekje op de zetel gekropen. Omwille van de kindjes, waarbij Lore af en toe wel es wat rondsmeert (ze gebruikt graag haar handen bij ALLES) en behalve papier ook graag al de rest kleurt, waaronder de zetel, en een deken kan je gemakkelijker wassen. Maar onze poes is soms wel een gekkerd (zoals mijn dochter zou zeggen) en dan kruipt ze diep onder de dekens en zie je haar (bijna) niet meer. Ik heb zo een keer bijna per ongeluk op haar gaan staan. De dekens lagen open over de achterkant van ons bed, tot op de grond, en daar was ze onder gekropen. Aangezien mijn man een dun en ik een dik deken heb, en we allebei graag volledig onder de dekens liggen, zijn het dus twee grote, dubbele dekens. Toen ik het eerste wilde terugleggen om het bed op te maken, ging ik op het tweede staan, en daar zat onze poes dus onder. Gelukkig maakte ze snel veel geluid en kon ik mijn voet wegtrekken voor ze volledig onder mijn kousen zat :) De stakkerd. Maar hier dus de foto's  van daarnet, toen ze op mijn warm plekje op de zetel gekropen is :)




 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten