vrijdag 28 februari 2014

wikkeldeken voor nummer 3

Hallo,

Het is eigenlijk al veel te laat, maar ik wilde het toch nog posten, wegens heel trots op het resultaat, en trots op mezelf dat ik doorgezet heb om het af te werken. (hoewel ik het mij misschien morgen toch ga beklagen. Die klitteband had mss wel kunnen wachten :) )

Vandaag even een wikkeldeken voor in de auto-stoel/maxicosi/buggy geprobeerd, en wel aan de hand van het volgende patroon/tutorial:
http://trivialthingsbyjo.wordpress.com/2012/06/13/patroon-voor-een-baby-wikkeldeken-en-tutorial/
waarom het zelf 'uitvinden' als er goeie, duidelijke, eenvoudig te volgen dingen op internet staan :)

soit, er waren toch een aantal dingen minder evident dan ik dacht.
Meestal als ik 2 stoffen op elkaar moet gebruiken, probeer ik die in 1 keer uit te knippen, om te voorkomen dat er verschil is tussen de stoffen. Hier ging dat niet zo goed, en dan beklaag ik het mij dat ik veel te benieuwd ben naar het eindresultaat, dat ik te snel probeer om het goed te legen en dan tevreden ben met 'half goed'. Soit, uiteindelijk is het gelukt, maar met een paar keer 'losdoen', heb ik wel heel wat tijd verloren.

dit is het resultaat :)


En ik vervloekte tegen het einde de paspel echt, maar langs de andere kant, het geeft wel het mooiste resultaat :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten