zaterdag 8 februari 2014

hoesje voor luierdoekjes

Had vandaag zin om es effe iets nieuws te doen, tussen alles waar ik nog mee bezig ben. Deze morgen aan begonnen, tussendoor eten voor de kindjes gemaakt en zo, en deze middag al af :) Dankzij manlief wel, want doordat hij heeft helpen 'koken', ging het allemaal sneller :).









Ik heb het patroon ervoor van het internet gehaald (http://creatinneling.blogspot.be/2011/06/handleiding-hoes-voor-baby-doekjes.html) en heb het een beetje aangepast.

Ik werk liever met een knoopje dan een klitteband. Maar heb toen wel vergeten extra naad toe te voegen aan het 'flapje'. En mijn printer heeft vrees ik ook het patroon wat te smal/klein afgeprint, want het valt wat krap uit. Ik heb nu wel dubbele stof gebruikt, misschien dat dit ook wat kleiner maakt... geen idee.
Maar al bij al vind ik het een geslaagd resultaat.










En ondertussen was mijn opvolging ook verzekerd ;)

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten