dinsdag 9 april 2013

Vakantiedagje

Ik ben vanmorgen opgestaan met een super ontbijt. Naast de gebruikelijke boterhammen, melk en yoghurt kreeg ik van mijn jongste dochter (1,5) van haar eigen keukentje nog een heleboel andere dingen geserveerd. Zo was er braadkip, spek met ei, pannenkoek, stoofpot, koffie (met peper), soep,...

Mijn avondeten was echter van een ander kaliber. Mijn jongste dochter zorgde, naast de gewone veggie-spagheti nog voor wat extra crisis-saus. Een uur en een half van crisis voor ze wilde slapen is toch wel vermoeiend en zorgt voor grote honger.

Tussendoor deden ze gelukkig samen even een dutje van een uurtje wat toch voor een adempauze zorgde. (Denk nu alsjeblieft niet dat ik ze niet graag thuis heb, integendeel, ik hou van ze en verzin soms excuses om ze thuis te houden :), maar ze beide tegelijk thuis hebben kan soms veel energie vragen.)
In mijn kleine adempauze kon ik me bezighouden met iets klein wat ik al een tijdje wilde doen. Ik haalde mijn textielverf boven en een t-shirtje dat al meer dan een maand klaar lag en maakte dit:

mama +papa = Lore

mama + papa = Lore (met vlinder, uiteraard)

Als je zelf t-shirts of andere stof verft, let zeker op dat je er een stuk karton tussen steekt, want anders heb je op de achterkant de helft van de tekening in spiegelbeeld.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten