zaterdag 9 augustus 2014

een handdoek is vierkant? toch?

 Ik wilde nog een keer iets anders doen. Iets gemakkelijk. En in mijn hoofd was al een hele tijd een lief beestje aan het broeden. Vandaag is het geboren. Een handdoek voor mijn jongste, met een kapje eraan.
De zusjes hebben elk een verschillende beestjeshanddoek van Ikea.

Deze heeft Lore bevoorbeeld, Hannah heeft zo'n groene met een kikker/draak/dino, tis maar hoe je t noemt. Dat zijn fantastisch leuke handdoeken, maar ze hebben tot nu toe elk een andere, dan moest ik eigenlijk voor Liesl ook een andere, want tja, zo weten ze welke van wie is. En toen bedacht ik: een handdoek hoeft toch niet altijd vierkant te zijn? Waarom niet eens lekker gek doen? En zo is het Lievebeestje geboren. Met een katoenen applicatie voor de bolletjes. Een meter diameter en een kap :) Voor de kap gebruikte ik heel eenvoudig de zelfkant voor de 'lange' kant :)


En de foto's die ik dan de dag erna maakte als Liesl wakker was:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten