zondag 24 augustus 2014

kleedje met dino's

 Zoals iedereen die af en toe mijn blog leest wel weet, is mijn oudste dochter dol op dino's en de jongste dochter volgt zo ondertussen ook... (bij het zien van dit stofje was het: kijk, mama, een stegosaurus, en een diplodocus en dit is een brachiosaurus, en een vliegende dactylus (pterodactylus) en een stoute dino!)... ondertussen toch enige tijd geleden had de oudste dochter een dinorok gekregen in blauwe stof, maar die begint zo wat te klein te worden, dus zal die naar de middelste mini-mij moeten gaan, en krijgt de oudste dochter dus een kleedje met dino's in de plaats. Het is een vroeg verjaardagscadeau voor haar, en voor mij was het een goeie oefening in weer iets nieuw. Bovenlijfje voeren, inclusief de mouwtjes, knoopsgaten maken, knopen deftig aanzetten (niet alleen ter versiering)... allemaal nieuw, allemaal geprobeerd, en allemaal gelukt. Dus: ik ben super trots!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten