dinsdag 16 september 2014

allerlei projectjes

Ik ben met heel wat projectjes tegelijk bezig. Heel veel al voor een deel afgewerkt, maar nog een aantal dingen voor te doen.
Ondertussen ook een swapje aan het maken.

Een mutsje en een sjaaltje voor de klas-mus-pop die vanaf binnenkort in het weekend meegaat naar huis met de kindjes bij mijn dochtertje in de klas. Gehaakt. De juf vond het echt leuk. Dat hij toch zeker geen kou krijgt als hij meegaat naar de speeltuin bijvoorbeeld. 


 Een tas om mijn lunch/diner in te steken als ik naar de les ga, de omkeerbare tas. Heel goed gelukt, net op tijd klaar om te gebruiken bij de eerste les, slaag ik er toch wel niet in om ze te laten vallen waardoor mijn beker met koffie openviel en ze dus (aan de voordeur) vol koffie hing en ik uiteindelijk toch een andere tas moest gebruiken.


 En een heleboel fimowerkjes :) Allemaal onderdeel van projecten in opbouw.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten