zondag 21 september 2014

swapping

Ik deed onlangs mee met 'swapperdeswap' - secret september swap...
Swat? Wel: swap. In dit geval ging het via een facebookgroep, je schrijft je in en je krijgt de naam en enkele gegevens door van een andere deelnemer/deelneemster. Iemand anders krijgt jouw naam door, maar je weet niet wie dat is. Je gaat dan op zoek door rond te snuffelen op haar (zijn) profiel naar ideeen om een leuk cadeautje te maken of te geven aan deze persoon. Dit tegen een bepaald budget en een bepaalde datum. En dan opent iedereen haar (zijn) pakje op dezelfde dag. Deze keer was dit VANDAAG!

 Ik maakte dit cadeautje... De foto boven is van mijn swapmaatje. De foto's hieronder trok ik zelf voor ik het in het pakje stak :)





En dit kreeg ik zelf: een heel mooi kaartje, een piepertje, heel erg leuk biaisband, labeltjes, een rits en een erg mooi stofje! Ik kan zelf ook aan de slag!
Dank je wel, lieve swapje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten