woensdag 10 september 2014

knuffeldoek met extra's in de vorm van een uil

Mijn eerste twee kindjes gingen naar de creche, mijn derde blijft nu thuis bij mij. Bij de eerste ging ik zelf nog werken, nu doen we het met minder, maar ben ik wel thuis om de kindjes van school te halen en de kleintjes gewoon lekker thuis zelf op te voeden. Veeeeel leuker. Al moet je er natuurlijk wel voor opgeven dat je niet zomaar kan gaan shoppen en kilo's geld uitgeven, zelfs niet als het allemaal eurocentjes zijn :)
Maar door zelf dingen te maken die je nodig hebt, kan je veel besparen.
Kleinste mini-mij steekt ondertussen graag ALLES in haar mond. en het liefst van al kleren. Dus: iets uit stof maken, dat MAG geproefd worden en ook nog interessant is om te proeven... je kent het wel, zo van die flappendekentjes/doekjes, met een heleboel lusjes aan. Maar ik vond het vooral belangrijk dat ze allemaal toch een enigszins andere textuur hebben en dat het hele ding er niet gewoon saai vierkant uitziet. Niet dat daar iets mis mee is, het past gewoon niet bij mij :)



Hij heeft lekker veel textuur, kleur, hij heeft knispertenen, en gek haar... morgen nog een paar knopen opnaaien :)
Slaapwel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten