vrijdag 7 november 2014

Een cadeau voor de stagejuf...

Mijn oudste mini-mij had deze voorbije weken een super lieve, super goeie stagejuf, en als aandenken kregen ze een bal met een gezichtje der op. Mijn lieverd beweerde dat zij dat ook kon nadoen ;p . En Tjilp de mus, de klasmus, is meegekomen op logement, en hij mocht ook proberen. 

Maar aangezien het de juf haar laatste dag was vandaag, mocht ze een klein cadeautje in ontvangst nemen. Een snel in elkaar gestoken omkeerbaar zakje... Het was gestreken, maar ik had het al eens opgeplooid voor ik het weer openplooide om nog snel een foto'tje te nmen. 
De foto moest met gsm, want de kat heeft de goeie camera van de kast gesmeten... met als gevolg dat die kapot is... gelukkig mogen we dit weekend het fototoestel van een vriendin gebruiken (zo een kleintje, maar das ook goed), want anders zou tjilp de mus niet veel foto's kunnen trekken... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten