zondag 2 november 2014

Een kostuumpje

Vandaag naar een afscheidsplechtigheid... Maar voor mijn mini die meegaat geen echt donker sjiek dingetje. Dus hebben we er nog 'snel' eentje in elkaar gezet... al merk ik dat het aan de poep door de herbruikbare luiers toch wat strak is, en de beentjes wat smal en net iets te kort. toch heel tevreden en een patroon dat voor herhaling vatbaar en uitvergrootbaar is. (van het bloesje dan, het bovenstuk)
Als ik er nog eens een 'pakje' van maak, maak ik het onderaan toch nog een stuk langer :)
 

Als basis een bloesje genomen van een gratis internetpatroon... het ligt hier al eeuwen afgedrukt klaar,... nu toch eens gebruikt. 

van deze website: http://prudentbaby.com/

maar het patroon zelf vind ik daar precies niet meer :) ach ja, er staan nog heel wat andere leuke patronen op, heb ik net ontdekt... oh nee, daar gaat mijn to-do-lijst weer :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten