zondag 16 november 2014

schatkist - de kerstman kwam vroeg

wow!
dubbele gevoelens weliswaar, maar wow!

recentelijk was er droef nieuws... mijn man verloor zijn laatste grootouder.
het kastje moest zonder machine en schuifjes naar boven, zo zwaar was het :)
Nu kon zij heel goed naaien en had zij dus zo een heel degelijk deftig machien staan thuis... In de familie is er blijkbaar verder niet echt iemand die daar in geïnteresseerd is, en bijgevolg kreeg ik de naaimachine. Mijn man blij, want dan blijft de machine in de familie, en wordt ze ook gebruikt door iemand die dat leuk vindt (door mij dus). Mijn man: 'ik denk dat mijn meme het fijn had gevonden dat de machine naar iemand in de familie ging die er iets aan had'.
ingeklapt... (heavy stuff om dat terug uit te klappen)
Bijgevolg vandaag een vroeg verjaardags of kerskado...

een projectje waar ze nog mee bezig was... 










stofjes


echt fantastisch: zo een kastje met een naaimachine op, die nog mechanisch is, maar ook electrisch kan, die inklapbaar is, met een aantal schuifjes vol schatten erbij.
In de schuifjes vond ik haaknaalden (van mini naar klein), een klein aantal patronen, biaislint, paspellint, elastiek (die nog goed was!), voetjes waarvan ik nog niet weet wat ik er mee moet doen, machine naalden en andere naalden en spelden, garen,... en blijkbaar krijg ik nog een heleboel patronen ook (retro!!!!!) maar dat wisten ze niet dat ik die wel zou willen en hadden ze die dus nog niet mee :) (whoet whoet!)




degelijk grief! stevig gietijzer, zwaar grief!
een retro haakpatroon voor een popje


mini haaknaaldjes :)


nog meer schatten in 1 van de schuifjes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten