woensdag 3 februari 2016

bakproject

Af en toe moet je iets doen voor jezelf, en af en toe moet je ook een doel hebben voor jezelf.
Zeker als je 4 kindjes lopen hebt en een heleboel werk met je huishouden.















Dat heb ik mezelf dan ook gegund.



Ergens in november of december kreeg je bij een aankoop in de ikea-food met je family-card een kookboek (FIKA).
Daar staan op het eerste zicht erg lekkere dingen in. En ik wil ze de komende tijd eens allemaal proberen. Vandaag het eerste recept geprobeerd. En geslaagd bevonden. (mits een paar opmerkingen).

Het eerste recept in het boek: kaneelbroodjes.

Een erg goed recept. Al had ik al 2 bakplaten vol met de helft van de hoeveelheid deeg.
Ik zou volgende keer ook iets meer vulling maken. maar dat is eigen smaak vermoed ik.



Zowel ik als mijn oudste en 3de mini-mij vonden het erg lekker. Alleen mini-2 vond het niet zo lekker want er zat marsepein in, en manlief heeft het ook niet voor marsepein en voor de kardemon die in de deeg zit.

Een volgend recept is misschien beter?

Volgend recept: safraanbroodjes :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten