vrijdag 7 maart 2014

dag 3, taartjes eten.

Laatste weekdag van de vakantie. En de derde dag vasten. Vegetarische quiche (met geitenkaas en prei) was heerlijk, maar gevaarlijk voor mijn handen. Dikke brandblaar op mijn handpalm... dat wordt lastig naaien vanavond.

Heb nog wat geboortecadeau's afgewerkt deze morgen. Ondertussen in spanning aan het afwachten op nieuws van mijn nicht. ze is gisteren ingeleid, maar het duurt precies lang. Doet me denken aan de geboorte bij mijn eerste. Ook ingeleid en uiteindelijk een bevalling van goeie 34 uur of zo iets. Ballonnetje werkte niet en daarna ging het heeeel erg traag. Soit, ik hoop voor haar dat het nu snel gedaan is. Moeten inleiden is nooit leuk. (als je de keus hebt: niet doen!!!)
Gelukkig krijgt ze er straks iets heeeeeeel mooi voor in de plaats normaal.

Mijn oudste heeft twee dagen geleden haar tutjes afgegeven. Ze stak ze in de kast van nummertje drie (bij de mini-tutjes). "Deze zijn voor de baby!" zei ze. Heel flink. Maar gisterenavond had ze het wat lastig. Hoewel ze niet achter haar tut vroeg (heel flink) was ze toch heel lastig. Dus: beloofde ik: als je flink slaapt zonder tut, en zonder wenen, maken we morgen taart en versieren die.
Dus: vandaag cake gemaakt en na het middagdutje: versieren!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten