woensdag 9 april 2014

een mutsje

Na nog maar eens een rustige nacht en dus een dag dichter bij 'noodzakelijk' inleiden van de bevalling, toch nog even mijn haaknaalden genomen.
Baby's verliezen veel warmte langs het hoofd (een algemene waarheid, wetenswaardigheid) en dus zeker bij mini-baby's is het ook in de zomer aangewezen toch iets op het hoofd te hebben. Het is trouwens zo dat het eerste wat ze doen in het ziekenhuis voor ze wegen etc, is de baby een mutsje aandoen :)
dus: ik neem het vannacht/morgenvroeg mee naar het ziekenhuis en leg het daar klaar naast de weegschaal, zodat ze het meteen kunnen gebruiken, ipv zo een afgeknipte kous of zo iets :)


patroon:
http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/2011/08/baby-mutsje.html

hopelijk is het groot genoeg (zie dat het een kindje met een gigantisch hoofd is)
Nu nog wat rusten zodat we morgenvroeg om 6 u in het ziekenhuis kunnen zijn, en zorgen dat we niet vergeten onze SD kaart in onze camera terug te steken :)

Tot binnen paar dagen. Als we geluk hebben begint het deze nacht toch nog vanzelf, als we een beetje minder maar toch nog een beetje geluk hebben, gaat het inleiden vlot en wordt hij/zij toch morgen geboren. Als we pech hebben, gaat het zoals bij Hannah en is het voor vrijdagavond of zo.
In ieder geval: ik zal toch de eerste dagen van dit nieuw leventje genieten denk ik, voor ik jullie terug zie :)  En gebruik maken van de gemakken en de service en rust van de materniteit. (niet moeten koken, opruimen,.. )

Wish us luck :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten