woensdag 2 juli 2014

haarbandjes en andere kleine dingen

 Ik heb al redelijk wat haarbanden gekocht in de winkel, zowel voor mezelf als voor mijn meisjes, maar dat werkt allemaal niet... die rekkers denken: ah, nee, laten we naar de wolken gaan, 'the sky is the limit' en schuiven zo langzaam aan omhoog tot al ons haar omhoog staat en er een rekkertje op ons hoofd ligt... Niet nuttig dus.

Nu heb ik er eindelijk gevonden die wel werken en ik heb ze zelf gemaakt. Naar analogie met volgende blog, maar ik heb zelf gewoon op de stof uit de losse pols de dingetjes getekend. 
http://craftsnob.com/2013/12/diy-headband/

En na al een ruime halve dag testen kan ik toch concluderen dat dit dus wel werkt voor mijn meisjes.

Toen ik een foto wou nemen was het even paniek. Kaartje gebarsten en geraakte niet meer uit de computer. dus: probleem... gelukkig nog een klein kaartje gevonden waar ik een beperkt aantal foto's mee kan trekken, maar voorlopig beredden we ons en gelukkig is er bol.com :)











Samen met mijn oudste mini-mij heb ik ook een handtasje gemaakt. Heel eenvoudig. Heel snel. bijna perfect, ware het niet dat ik bij het allerlaatste de knop omgekeerd gestoken heb... ach ja, zo werkt het ook voor mijn mini-mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten