zaterdag 5 juli 2014

olifantenjurk

Ik nam volgend patroon:
duits patroon van een 'hangertje'
Ik tekende het twee keer af op het stofje dat mijn middelste mini-mij laatst op het stoffencircus koos, maakte het iets langer, en deed er een stukje af bovenaan aan het voorpand...
Daarna gebruikte ik bovenaan de methode zoals bij de hansop van mijn jongste mini-mij. (uit Knippie)
En dit is het resultaat:


Mijn middelste mini-mij is dan ook enorm fan van olifanten. Niet van feeen, prinsessen of vlinders. In tegendeel, de vlindertuin in de zoo van antwerpen is voor haar een horor-huis of zo iets :) panische angsten... ocharm de schat.
Hoe groter de beestjes, hoe liever ze die heeft.
En dus moest ik wel eens een olifantenjurkje maken. Grote zus heeft immers al een dino-rokje gekregen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten