vrijdag 18 juli 2014

kapiteinsjurk

De oudste mini-mij is grote fan van kapitein Winokkio zijn cd's, en wilde graag ook kleren zoals de kapitein.
Ze koos op het stoffencircus een stofje, bij een kraampje dat allerlei stoffen aan outlet-prijzen.
Het lag al een tijdje klaar, maar als je 4 mensjes hebt om voor te zorgen (ik reken mijn meneertje tegenhanger ook mee, want daar moet je ook voor zorgen he :) ), dan is dat best wel druk..
Maar nu heeft manlief vakantie ...




En mini-mij poseert dan liever gek dan gewoon het kleedje te showen voor de foto :) dit is het beste dat ik er uit gekregen heb ;)

Een internetpatroontje dat ik als basis gebruikt heb (voor een kleedje 2 jaar, maar dat ik aangepast heb naar 4 jaar), waar ik een neepje aan toegevoegd heb, de 'rushes' afgehaald en het langer gemaakt... knoopje erop vanboven...

Een fantastisch lieve dame reageerde op een facebookgroepje dat ze voor mij in flockfolie een logo van de kapitein wil uitsnijden met haar Cameo... Dat hou ik nog als een mooie verrassing voor mijn meisje en dan zal ze nog veeeeel trotser zijn op haar kleedje :)
Echt super lief van deze dame. DANK JE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten