dinsdag 1 juli 2014

hansop

Tja, en dan spelen de rode duivels. Maar ik kan niet stil zitten en alleen maar kijken...
Dit weekend speelde (ik weet niet meer) een ploeg die mijn mannetje ook wilde kijken, en toen ben ik het lego en de mega-blocks van de kindjes beginnen uitsorteren en dan krijg je dus dit:



















Vandaag kroop ik achter de naaimachine. Afin, nee, het ging als volgt: ach, het is al laat, maar die voetbal, tja, je kan toch niet in de weg lopen, maar 't is nog te vroeg om te slapen. Laten we dat patroon nu eens overnemen uit de knippie en dat al uitknippen.
Ach en we zijn nu toch bezig, kunnen we de stof al knippen en klaarleggen.
ach, en nu dat hier zo ligt, zoveel moet er toch niet aan elkaar gestikt worden en de rode duivels zullen wel verlengingen spelen.
Had mijn naald niet tussendoor een keertje gebroken en mijn garen op geweest, dan was het klaar geweest voor we wisten dat de rode duivels doorgingen. Nu was het eventjes erna :)


 patroon: knippie
stof: eens stoffenkraam op het stoffencircus met 'uitverkoop'-stofjes aan 3 euro... voor zover mijn stoffenkennis: het rekt, het lijkt op stretch-jeans?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten