vrijdag 6 juni 2014

een beetje stil

Hoewel ik eventjes wat minder internet-tijd enzo heb, heb ik niet stil gezeten. Hier is het stil, maar in huis niet :)

De living is geherdecoreerd.
voordien
 
nu
 Daar ben je toch even mee bezig. Tv-kast leegmaken, Ikea-shoppen (dat doe je niet zo maar effe in 5 minuutjes, aangezien die hele winkel keileuk en kei-interessant is (valt het op dat ik fan ben van Ikea?)
We hebben meer ruimte gecreerd, een tafel weg end e zitbank is een pak korter dus ook vloerruimte.

Verder is het ook examentijd. Ik ben nog vollop bezig mijn D-cursus of Lerarenopleiding aan het afwerken. volgend jaar stage, maar nu nog examens en een reeks taken en reflecties afwerken.

Nog een half weekje en dat is voor dit semester weer afgewerkt :)

Maar in de weinige vrije uurtjes neem ik ook tijd voor mezelf, en dat betekent in mijn geval: creatijd :
sleutelhanger voor een Swapmaatje

enveloppetasje voor swapmaatje (zonder speldjes :), is hier nog work in progress

totaal pakket
Daarnaast ook nog een jumpsuit voor mijn kleinste meisje geprobeerd, maar is al te klein (wel nog 2 keer kunnen dragen) door het vergeten van naadwaarde :) en heb er vergeten een foto van nemen.

voor de verjaardag van de schoonmama:
voorzijde (2 vakjes)

achterzijde



Binnenkort is er weer tijd om nog eens iets leuk te doen, zonder de gedachte: ik zou eigenlijk beter nog wat voor school werken

en ook mijn kleinste is fotogeniek ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten