vrijdag 20 juni 2014

even stoefen op andere hun werk :)

Ik wil even stoefen op anderen hun werk... Dames (he, ja, alleen dames!), die heel erg hard hun best deden en waar ik/wij nu de vruchten van dragen...

Een van mijn beste vriendinnen houdt (ook) van naaien en vindt het super leuk om voor kindjes te naaien, maar aangezien zij zelf nog geen kindjes heeft, naait ze voor de mijne... en wat fier dat de twee oudste op hun rokjes zijn :)
dit is wat ze al voor ons maakte:




 2 rokjes, voor elk van mijn grote meisjes 1tje... en zo schattig dat ze waren... en de rommelmarkt waar we die dag heen gingen... 'oh, madam, zo schoon, zo leuk die mooie rokjes!' (enzovoort)







 een super mooi schattig kleedje voor mijn kleinste! (tkomt precies uit de winkel, maar ik weet zeker dat het niet zo is: zo mooi is het afgewerkt... perfect!)
1 van de twee kruippakjes voor mijn kleinste mini-mij :) zit super lekker (denk ik toch, zo voelt het toch)

Verder konden we op de tentoonstelling/verkoop van de hobbyclub hier in de wijk ook leuke dingen kopen... Waaronder een dekbedje met een kussen en een overtrekje voor zowel het kussen als het dekbed (maar is ondertussen in gebruik, dus geen foto)
een super schattig truitje en super schattige baby-sokjes, gebreid, door een superlieve dame van de wijkclub.

En een super leuk naaidingetje: om naaledjes in te steken (en waarschijnlijk ook borduurdraadjes :) de zullen ook wel blijven zitten)


 En dit is ondertussen een projectje waar ik zelf aan bezig ben. De eerste toeren/rijen gaan vlot (in het midden), maar hoe verder je komt, hoe langer de toeren worden (want er komen steeds meer steken bij.) Maar we komen er wel :)

Waar zijn jullie mee bezig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten