dinsdag 17 juni 2014

nog een alles in 1 overgooiertje

Toen middelste mini-mij vanmorgen het jurkje aanpaste dat ik gisteravond/vannacht maakte en afwerkte, zei grootste mini-mij: ik wil ook zo een jurkje mama, ook in dat stofje mama, ook zo met bandjes, mama, wil je voor mij ook eentje maken aub mama?
En aangezien ik zo flink gisteren overdag heel het huis opgeruimd had, kon ik de was wel nog een half dagje uitstellen en ben ik er in gevlogen...
Natuurlijk, op het moment dat het er naar uitziet dat je het jurkje gaat afkrijgen tegen dat dochterlief naar huis komt van school, naai je er natuurlijk de rok binnenstebuiten aan en dat werkt dus niet echt... Rokje losgetornd, Hannah halen en dan rokje er weer aan, voor kleinste mini-mij terug moet eten...
Et Voila: ze heeft het ondertussen al aan en een foto-shoot achter de rug :)





 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten