donderdag 15 januari 2015

dinoknuffels

Mijn oudste mini-mij heeft een dinoknuffel die ik zelf maakte en die zodanig veel geknuffeld wordt dat hij op goed jaar tijd dat ze hem heeft al 3 keer verse stekels nodig gehad heeft.
Nu is de juf van mijn oudste mini-mij zwanger (super zeg) en dat is zo een goede juf, dat ze toch eigenlijk wel een 'veel succes met de zwangerschap' -cadeau verdiend. Hannah mocht zelf zeggen wat de juf moest krijgen van knuffel en uiteraard: een stegosaurus. we hebben een iets andere versie gemaakt en dit is het resultaat:



Ondertussen is ook de middelste mini-mij enorm enthousiast over dino's. En zij wilde dus ook een dinoknuffel. maar deze keer werd het een andere dinovariant. Het werd een diplodocus in plaats van een stegosaurus. een met een erg lange staart, een krulstaart.
hij is in lengte groter dan mini-mij zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten