donderdag 15 januari 2015

pyama's

Ik maakte voor mijn twee oudste mini's een pyama. jammer genoeg was er niet genoeg stof over voor een derde pyamabroek, maar binnen dit en twee jaar dragen de middelste en jongste mini die pyama's samen :)

ik maakte een tricot broek (met al basis het model van Kiind) en appliqueerde een rups in dezelfde tricot op een gekochte t-shirt uit de zeeman.

de broek voor de middelste mini-mij maakte ik al een paar dagen geleden en vandaag maakte ik haar pyama-t-shirt en een t-shirt en pyamabroek voor de oudste...
en dit is het resultaat, waar ik best fier op ben :)




 Voor de oudste werd het een rups met roze klik klak schoenen en hartjes.

voor de middelste mini-mij werd het een "natuurrups"...

en de middelste mini-mij mocht deze middag kiezen welk beestje het zou zijn... :)

En hoe schattig zijn mijn twee dames wel?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten