vrijdag 15 maart 2013

Pasjes controle op de metro

Vandaag test voor Selor. Ik ga dus op weg met bus, trein, en metro. Als de lijn controleert of je een geldig vervoersbewijs hebt, stappen ze per 2 of 3 in net pak op de bus, controleren iedereen en stappen de volgende halte terug af. De trein stuurt af en toe eens een enkele conducteur op je af', maar de metro pakt het grootser aan. Toch in Brussel. 5 politieagenten, een stuk of 20 a 30 veiligheidsagenten van de MIVB, goed gewapend en met een groot elektronisch of digitaal controle machine voor je bewijsje die de uitgang blokkeren en waar je pas door mag als alles ok is... en hierna moet ik test afleggen... oef. Effe mijn kluts kwijt.

Mijn welgemeende excuses, maar ik durfde niet echt een foto te nemen, al had ik misschien toch wel gewild. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten