maandag 18 maart 2013

voornemen

Zoals sommigen onder u weten ben ik creatief en graag met potlood en papier bezig (en ook met andere dingen). Ik heb mezelf vandaag een klein doel gesteld (dat toch behoorlijk groots is) om er eindelijk iets mee te doen.

Vorige week had ik de eer om net als al mijn andere klasgenoten een kleine voorstelling te geven over een voorwerp dat ons nauw aan het hart ligt. Ik sprak over mijn schetsboek. Waarbij ik ook duidelijk maakte dat zowel de creativiteit als mijn kinderen heel belangrijk zijn in mijn leven. Ik gaf toe dat 1 van mijn grote dromen dan ook is om ooit een kinderboek of een prentenboek te maken.

1 van mijn collega-cursisten sprak me nadien in de pauze aan dat ze graag een kinderboek zou schrijven, maar dat ze niet creatief genoeg is met teken en kleurpotloden om er de nodige tekeningen bij te maken. Zij gaf me de suggestie dat ik haar altijd kon mailen als ik ooit zou besluiten er aan te beginnen.
Ik heb daar een weekje over nagedacht (af en toe denk ik toch eens wat langer na dan een paar minuten over grote plannen die ik maak) en beslist dat ik dit toch wel wil doen.

Nu maak ik hier voor u de belofte om tegen september ook effectief een afgewerkte versie van een kinderboek te hebben. En tegen dat Hannah naar de kleuterklas gaat (wat opnieuw ongeveer 6 maand later is) dit ook door een uitgever te laten uitgeven. Specifiek. Tegen dat Hannah naar de kleuterklas mag gaan (na de krokusvakantie van 2014) moet ik er zeker van zijn dat het boek gaat uitgegeven worden.

Dit wordt een hele opdracht.
U kan mij gerust steunen (door simpelweg een berichtje na te laten) of u kan me altijd tips geven (ook door simpelweg een berichtje na te laten). U mag me altijd hulp schenken op gelijk welke manier :) U mag me altijd vragen hoe het gaat en hoever ik sta :) Misschien licht ik wel af en toe een tipje van de sluiter op.

ps: op zondag 9/3/2014 eindigt de krokusvkantie van schooljaar 2013/2014. Dat geeft me dus ongeveer een jaar min 10 dagen om dit project af te werken vanaf vandaag. Wish me succes :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten