donderdag 14 maart 2013

Wie?

Even voorstellen

-Riki,
-Wie?
-Wel, Riki.
Dat is natuurlijk niet mijn echte naam, maar wel voldoende, want daar reageer ik eigenlijk ook op (en vaak sneller).
Je zou me natuurlijk ook mama kunnen noemen, als je me echt nodig hebt, maar dat is misschien een beetje raar.
Wie me meestal wel mama noemt (of dat binnenkort zal doen) is:
Hannah
en

Lore
Daarnaast is er David, die noemt me soms ook sjatz, of sjatzie,...
Maar alleen hij mag dat want hij is mijn man :) In deze tijden van steeds meer scheidingen zijn wij er toch van overtuigd dat onze liefde sterk genoeg is om er voor te zorgen dat we op het moment dat we kleinkinderen hebben ook nog zullen bij elkaar zijn. En langer.

Waarom Riki?
Men zegt wel eens dat ik creatief ben. Men zegt ook wel eens dat ik goed kan koken. En men zegt ook wel eens dat ik goed kan tekenen. In mijn schetsboeken heb ik een alter-ego ontwikkeld. En dit is Riki:



 Ze is vrolijk, lief, speels, klein, liefdevol, zorgzaam, creatief, naïef, energiek, ontdeugend, soms wat kinds, extravert en openminded. En misschien is zij in dat opzicht een klein beetje een extreme mini-versie van mijzelf. Een beetje als mijn kindjes, maar dan minder 'echt'. Al is ze voor mij zo echt als de koffie die ik drink of de druiven die ik eet.

see you!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten