dinsdag 27 mei 2014

broekje

Lang leve kringwinkels!
Een bloes in een minder mooi model maar met een leuke stof gekocht voor 40 cent (!!!!!!), en daaruit heb ik een broekje gemaakt, oftewel voor Hannah oftewel voor Lore, moet het nog passen.
en met een restje stof (nog altijd het aardbeistofje), kon ik er iets mooi van maken.
Dank aan het patroon van craft passion: http://www.craftpassion.com/2011/07/toddler-jersey-shorts-with-sewing-pattern.html/2, dat ik wel aanpaste naar eigen smaak en mogelijkheden. Ik wilde een broek met lange (en brede) pijpen,...
Misschien als ik nog eens zin heb, maak ik zo nog een rekker onderin, dat dat zo een 'baggy'-look krijgt... maar voorlopig ook al tevreden ;)

 Voor een allereerste broek vind ik het een mooi resultaat. als je natuulijk de broek scheef legt voor de foto, lijkt ze scheef :)
 met zakjes

en het zit super!

































Ik vond daarbij ook nog een super mooi kleedje in de kringwinkel. Het is ook zelfgemaakt door iemand, maar ik vraag me stiekem wel af wie. Dochterlief wou toch het kleedje aan vandaag :) We zijn er alletwee fan van :)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten