vrijdag 9 mei 2014

projectjes

ben nog stteds aan mijn granny-square dekentje bezig.... is veel werk. half uurtje per vierkantje en dan nog alles aan elkaar hangen.

zoals je ziet, we zijn er nog lang niet...
Nog een heleboel vierkantjes eraanhangen (deze die ik al heb) en nog een heleboel bij maken, om er een mooi deken van te maken dat ook groot genoeg is, en dan nog alle draadjes wegwerken.


Ik heb onlangs een super leuke site gevonden met een heleboel leuke steken en een mooie uitleg. (wel in het engels). Na mijn granny-projectje ga ik er hier eens een paar van proberen, als ik al zolang zal kunnen wachten.
http://newstitchaday.com/crochet-stitchionary/

En natuurlijk zit er in mijn hoofd nog vanalles anders klaar dat ik graag wil verwezenlijken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten